Výsledky súťaže o najpopulárnejší poster grantového projektu - výzva č. 1/2024

V dňoch od 23. 4. do 12. 5. 2025 sa vo vestibule hlavného vstupu do budovy UNIZA konala výstava posterov grantových projektov v rámci výzvy č. 1/2024 Grantovej súťaže UNIZA. Študenti a zamestnanci mohli hlasovať za najpopulárnejší poster v dvoch kategóriách projektov. Do hlasovania sa zapojilo 350 ľudí, ktorí spolu odovzdali 487 hlasov. Spolu evidujeme 1 857 zhliadnutí posterov. Všetci hlasujúci boli zaradení do žrebovania o zaujímavú cenu a vedenie UNIZA náhodne vyžrebovalo hlasujúceho: Ing. Pavla Stanka z FEIT UNIZA..

Na základe hlasovania získali najviac hlasov nasledovné postery:

VÍŤAZKA V KATEGÓRII DOKTORANDSKÉ GRANTOVÉ PROJEKTY (3. STUPEŇ ŠTÚDIA)
Ing. Kristína Kozáková, SjF - Katedra dopravnej a manipulačnej techniky
Názov projektu: Experimentálny výskum vplyvu objemu venca železničného kolesa na trecie vlastnosti brzdových komponentov koľajových vozidiel
Počet získaných hlasov: 28
Poster 1. miesto

VÍŤAZKA V KATEGÓRII PROJEKTY MLADÝCH VEDECKO-PEDAGOGICKÝCH ZAMESTNANCOV DO 5 ROKOV OD ZÍSKANIA TITULU PhD.
Ing. Denisa Straková, PhD., SjF - Katedra materiálového inžinierstva
Názov projektu: Výskum vodíkovej krehkosti zvarových spojov vysokopevných ocelí
Počet získaných hlasov: 28
Poster 1. miesto

Autorky víťazných posterov a vyžrebovaný výherca budú ocenení rektorom UNIZA.
Srdečne blahoželáme.

Oddelenie pre vedu a výskum UNIZA

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť