Oficiálne logá UNIZA

Logotyp Žilinskej univerzity v Žiline ideovo nadväzuje na sochárske dielo Bohuša Kubinského „Pulzujúce srdce univerzity”, ktoré je súčasťou areálu univerzity. Symbol, ktorý je nosným prvkom logotypu, má organický charakter a spája v sebe viacero aspektov.

Jedným z nich je prepojenie jednotlivých fakúlt v podobe línií do kompaktného celku.

Používanie oficiálneho loga UNIZA a jej fakúlt upravuje Manuál jednotného vizuálneho štýlu UNIZA.

FPEDAS_H_S_sk_f.png
SvF_H_S_sk_f.png
SjF_H_S_sk_f.png
FBI_H_S_sk_f.png
FHV_H_S_sk_f.png
FEIT_H_sk_f.png
FRI_H_S_sk_f.png
FPEDAS_H_S_sk_f.png
SjF_H_S_sk_f.png
FEIT_H_sk_f.png
SvF_H_S_sk_f.png
FBI_H_S_sk_f.png
FRI_H_S_sk_f.png
FHV_H_S_sk_f.png

Zásady použitia loga UNIZA

2. krok

Fakultné logá, šablóny merkantilných tlačovín, atď. sa nachádzajú na dekanáte každej fakulty.

3. krok

V prípade otázok kontaktujte prosím Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing.

Na koho sa obrátiť

Ing. Katarína Taranová

ŽILINSKÁ UNIVERZITA V ŽILINE

Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing

Univerzitná 8215/1, 010 26  Žilina

tel.: +421 41 513 5131

e-mail: katarina.taranova@uniza.sk

Zodpovedná osoba za obsah aktuálnej podstránky: Ing. Katarína Taranová / +421 41 513 5131 / katarina.taranova@uniza.sk

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť