Podávanie prihlášok na Mobilitu zamestnancov/školenie v rámci programu Erasmus+ 2022/2023

Dovoľujeme si Vás informovať, že je možné uchádzať sa o grant na mobilitu zamestnancov/ŠKOLENIE v rámci programu Erasmus+ na akademický rok 2022/2023.

Mobility budú realizované a financované podľa nového Erasmus+ programového obdobia (2022-2027).
Aktivity zamestnancov v rámci školenia môžu byť rôzne: školenia, študijná návšteva, spoločná práca, praktická príprava a pod. Účasť na konferenciách nie je povolená!

Mobilitu je možné realizovať na vysokých školách, univerzitách, prípadne iných inštitúciách na základe potvrdeného pracovného programu.

Prihlášku a potvrdený Pracovný program /akceptujeme aj kópie/ v slovenskom, alebo anglickom jazyku /Mobility Agreement/ predložia:

  • zamestnanci fakulty prodekanovi pre zahraničné vzťahy/koordinátorovi programu Erasmus+,
  • zamestnanci ústavu riaditeľovi ústavu,
  • ostatní zamestnanci vedúcemu pracoviska.

Termín uzávierky prihlášok na mobilitu zamestnancov/školenie na úrovni UNIZA je 8. júla 2022.

/Do uvedeného termínu jednotlivé pracoviska predložia OMVaM, rektorát UNIZA, kompletnú dokumentáciu prihlášok, zápis z výberového konania, schválený dekanom fakulty, riaditeľom ústavu-pracoviska./

 

Príloha: Mobilita pracovníkov školenie PRIHLÁŠKA 2022-2023
Príloha: Program mobility školenia 2022-2023
Príloha: Mobility Agreement Staff Mobility For Training

 

Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing
UNIZA

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť