11. Pracovné stretnutie riadiacej komisie UNIZA pre HRS4R

Dňa 3.7.2024 prebehlo pracovné stretnutie členov a členiek riadiacej komisie UNIZA pre HRS4R. Po úvodnom privítaní, prebehla kontrola jednotlivých úloh. Hlavným bodom programu bolo skompletizovanie GAP analýzy a OTMR check listu tak, aby boli pripravené na záverečný preklad do anglického jazyka. Nasledovala široká diskusia. Vedúca HR Ing. Veronika Kunová predstavila prítomným komunikáciu k HRS4R v internom časopise Spravodajca, na všetkých obrazovkách v spoločných priestoroch UNIZA a prostredníctvom kolégií fakúlt. Zároveň informovala o skutočnosti, že sa UNIZA stala súčasťou EURAXESS centier, ktoré zlepší informovanosť, pracovné podmienky a vôbec zjednoduší príchod zahraničným zamestnancom na UNIZA. K uvedenému je vytvorená EURAXESS podstránka na webe UNIZA EURAXESS centrum (uniza.sk). V mesiaci júl budú zamestnancom sprístupnené výsledky zamestnaneckého prieskumu, ktorý bol zrealizovaný v súvislosti so snahou o získanie ocenenia HR Excellence in Research a snahou získať informácie týkajúce sa zamestnaneckej spokojnosti. Oznamy zamestnancom - Všetky dokumenty (uniza.sk). Ing. Kunová bola poverená pripraviť prvotný návrh Akčného plánu a súvisiacich štatistík a dokumentov. Nevyhnutné je zahrnúť všetky zistené nedostatky z GAP analýzy a OTMR check listu. Všetci členovia/-ky pracovnej skupiny a riadiacej komisie budú mať prístup k dokumentom a budú vyzvaní na ich pripomienkovanie. Záverom boli predstavené ďalšie kroky a úlohy v rámci časového harmonogramu k získaniu HR Excellence in Research. Termín ďalšieho spoločného stretnutia je september 2024.

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť