Žilinská univerzita v Žiline v zmysle §847 – 849 Občianskeho zákonníka vyhlasuje verejnú neanonymnú súťaž návrhov na logo a vizuálny štýl, ktorý sa stane základom pre komunikačnú stratégiu a prezentáciu Žilinskej univerzity v Žiline. Predmetom súťaže je návrh nového loga a jeho aplikácií vo vybraných prvkoch vizuálneho štýlu. Pre prezentáciu univerzity a jej aktivít je potrebné vytvoriť značku – logo/rozpoznávací prvok, ktorý bude jednotný vo všetkých online kanáloch, tlačených materiáloch. Vizuálny štýl bude používaný na komunikáciu v rámci Slovenskej republiky i v zahraničí. Nové logo nesmie využívať prvky súčasného loga Žilinskej univerzity v Žiline.

V dňoch 3. – 7.4. 2019 sa Internátne rozhlasové štúdio Rapeš (IRŠ Rapeš) a Rádio X zúčastnili na medzinárodnej súťaži internátnych rádií Rádiorallye 2019. V konkurenčnom boji desiatich rádií z rôznych univerzít v rámci Slovenska a Česka obsadilo IRŠ Rapeš 1. miesto a získalo ocenenie IRŠ roka 2019. Okrem hlavnej kategórie taktiež vyhralo z pomedzi 145 súťažných nahrávok 2. miesto v kategórii nahrávka roka. Dokopy IRŠ Rapeš získalo 5 prvých miest v kategóriách C2: Elektronická hudba, D: Akustické zvuky prírody a živých bytostí, H: Zvučky a jingle a I: Reklamy a upútavky.

V snahe priblížiť verejnosti možnosti stredoškolského odborného vzdelávania v oblasti dopravy a poštových služieb Ministerstvo dopravy a výstavby SR v spolupráci so železničnými spoločnosťami, vybranými regionálnymi partnermi, univerzitami a strednými odbornými školami pravidelne organizujú pre žiakov základných škôl dni kariérového poradenstva s voľným vstupom s názvom Kam po skončení základnej školy – ŠTUDUJ DOPRAVU a to v Bratislave, Košiciach, Trnave a Vrútkach.

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť