Regionálne kolo súťaže First Lego League 2015

Fakulta riadenia a informatiky v spolupráci s Nexteriou a FRI Students Klubom pripravila 4. ročník regionálneho kola robotickej súťaže First Lego League v Žiline, ktoré sa bude konať v priestoroch FRI C dňa 4. decembra 2015 (piatok) od 9:00

Fakulta riadenia a informatiky v spolupráci s Nexteriou a FRI Students Klubom pripravila 4. ročník regionálneho kola robotickej súťaže
First Lego League v Žiline, ktoré sa bude konať v priestoroch FRI C dňa 4. decembra 2015 (piatok) od 9:00.

Táto súťaž je najväčšia robotická súťaž pre žiakov základných a stredných škôl vo veku od 10 do 16 rokov. Zúčastňujú sa jej desiatky tisíc detí na celom svete.

Najlepšie tímy postupujú do ďalších - semifinálových a finálových kôl, prípadne až na celosvetový festival. Každý rok sú zadané
nové úlohy a deti sa vo svojich triedach/kluboch pripravujú v tímoch - postavia a naprogramujú roboty a trénujú na súťaž. Počas súťaže roboty plnia na ihrisku rôzne úlohy, za ktoré zbierajú body.

Pravidlá súťaže stanovujú, že roboty musia byť postavené výlučne zo stavebníc LEGO s použitím iba základných senzorov a naprogramované štandardným softvérom navrhnutým pre deti. Okrem súťažného turnaja na ihrisku tímy vždy riešia aj tzv. výskumnú
úlohu vo svojom okolí/prostredí, ktorú konzultujú s odborníkmi z praxe a
prezentujú porote a rozhodcom na turnaji.

Tento rok je stanovená úloha s názvom: TrashTrek. Prezentácie výskumných projektov sú verejné a budú sa konať v Átriu C.


Všetci ste srdečne vítaní.


Za organizačný tím,
Michal Kochláň

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť