Zapojte sa do Výzvy Mikropríbehov o Meste Žilina a UNIZA

Máte príbeh, ktorý by ste chceli zdieľať o meste, kde študujete, žijete alebo pracujete? Spomínate si na momenty, ktoré pre vás Žilina spravila výnimočnými? Pripojte sa k iniciatíve Európskej aliancie PIONEER a inšpirujte ďalších vaším jedinečným pohľadom!

Čo hľadáme? Krátke, autentické mikropríbehy (300 – 400 slov) o Žiline, ktoré sú plné zážitkov, spomienok a vízií do budúcna. Zamerajte sa na originalitu, kreativitu a prepojenie s mestom.

Uzávierka prihlášok: 07. januára 2025

Ako sa zúčastniť?

  • Pošlite svoj mikropríbeh cez google formulár.
  • Najlepšie mikropríbehy budú zverejnené na kanáloch Aliancie PIONEER a vy dostanete certifikát o účasti.
  • Príbeh môže byť v slovenčine alebo v angličtine.


Pre koho je výzva?
Pre všetkých dospelých vo všetkých vekových kategóriíách a zo všetkých oblastí života, ktorí majú chuť rozprávať o meste a zanechať tak svoju stopu v komunitnom príbehu mesta.
Výzva mikropríbehov je iniciatíva Európskej aliancie PIONEER, v ktorej je partnerom aj UNIZA. Cieľom Aliancie je transformovať mestá budúcnosti tak, aby boli inkluzívne, bezpečné, odolné a udržateľné tým, že študentom a celoživotným študentom poskytne špecifické zručnosti v európskom prostredí.

Využite príležitosť podeliť sa o to, čo pre vás znamená Žilina. Rozprávajte príbeh, ktorý spojí a inšpiruje!

Dr. Marcela Barčáková
Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť