Výsledky súťaže o najpopulárnejší poster grantového projektu

Dovoľujeme si Vám oznámiť, že v dňoch od 16. 4. do 14. 5. 2021 sa konala virtuálna výstava posterov s priebežnými a záverečnými výsledkami grantových projektov. Počas tohto obdobia prebiehala aj hlasovacia súťaž o najpopulárnejší poster grantového projektu v každej kategórii. Možnosť hlasovať využilo 1 066 osôb a na tomto odkaze prinášame prehľad hlasovania.

ZOZNAM VÍŤAZNÝCH POSTEROV S NAJVÄČŠÍM POČTOM HLASOV (na poster sa prekliknete cez šípku):
VEDECKÉ PROJEKTY V KATEGÓRII ŠTUDENT (2. STUPEŇ ŠTÚDIA) - VÝZVA 2/2019
1. Manažment dát pre kybernetickú bezpečnosť
Zodpovedný riešiteľ: Bc. Branislav Kramár, FRI
Počet získaných hlasov: 73

VEDECKÉ PROJEKTY V KATEGÓRII DOKTORAND (3. STUPEŇ ŠTÚDIA) - VÝZVA 1/2020
1. Behaviorálny model manažmentu zmien podniku vo vzťahu k budovaniu konkurencieschopnosti v podmienkach trhovej ekonomiky
Zodpovedný riešiteľ: Ing. Dávid Vrtaňa, FPEDaS - Katedra ekonomiky
Počet získaných hlasov: 93

VEDECKÉ PROJEKTY V KATEGÓRII MLADÝ VEDECKO-PEDAGOGICKÝ ZAMESTNANEC DO 35 ROKOV - VÝZVA 1/2020
1. Nové typy izolačných materiálov pre vysokonapäťové zariadenia
Zodpovedný riešiteľ: Ing. Štefan Hardoň PhD., FEIT - Katedra fyziky
Počet získaných hlasov: 104

Z 1 066 hlasujúcich, ktorí boli odovzdaním svojho hlasu automaticky zaradení do losovania o zaujímavú cenu, vedenie UNIZA náhodne vyžrebovalo: Bc. Branislava Michalíka, študent DŠ , FPEDaS.

Autori víťazných posterov a vyžrebovaný výherca budú ocenení rektorom UNIZA.

 

prof. Ing. Pavol Rafajdus, PhD.
Grantový systém UNIZA
Oddelenie pre vedu a výskum
UNIZA

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť