Vyhodnotenie regionálnej súťaže "Mladý Európan"

Dňa 18. apríla 2018 sa po prvýkrát uskutočnila regionálna súťaž „Mladý Európan“ v Univerzitnej knižnici Žilinskej univerzity v Žiline, kde od začiatku tohto roka pôsobí Informačné centrum Europe Direct Žilina. Zastúpenie Európskej komisie SR a 9 regionálnych informačných centier Europe Direct vyhlasujú každoročne túto celoslovenskú súťaž „Mladý Európan“, ktorej poslaním je zvýšiť všeobecné povedomie a vedomosti o Európskej únii medzi mladými študentami.

Do súťaže sa zapojilo 11 trojčlenných tímov študentov z gymnázií a stredných odborných škôl z nášho regiónu, aby si medzi sebou zmerali vedomosti o Európskej únii – o jej histórii, geografii, inštitúciách, osobnostiach a pamätihodnostiach. Súťaž prebiehala v príjemnej a priateľskej atmosfére v študovni univerzitnej knižnice.

Priebeh celej súťaže pozostával z troch kôl. Prvé kolo bol vedomostný test 50 otázok o EÚ, druhé kolo bola jazyková krížovka. Do tretieho – finálneho kola postúpili tri najúspešnejšie družstvá, ktoré medzi sebou súťažili v správnom zodpovedaní na otázky, doplnené obrázkami. Do finále postúpili študenti z Obchodnej akadémie D. M. Janotu v Čadci, študenti Gymnázia bilingválneho v Žiline a študenti z Gymnázia Jozefa Lettricha v Martine. Víťazným tímom sa stali gymnazisti z Gymnázia Jozefa Lettricha v Martine, ktorí postupujú do národného kola súťaže „Mladý Európan“.

Víťazom srdečne blahoželáme.

Informačné centrum Europe Direct Žilina

19042018 Mlady Europan

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť