UNIZA vyhlasuje verejnú súťaž návrhov na nový vizuálny štýl

 Žilinská univerzita v Žiline sa po 65 rokoch od svojho založenia rozhodla vyhlásiť súťaž, ktorej cieľom bude práve výber nového a sviežeho vizuálneho štýlu, ktoré bude najviac univerzitu charakterizovať.

Žilinská univerzita v Žiline (UNIZA) v zmysle §847 – 849 Občianskeho zákonníka vyhlásila verejnú neanonymnú súťaž návrhov na logo a vizuálny štýl, ktorý sa stane základom pre komunikačnú stratégiu a prezentáciu UNIZA. Predmetom súťaže je návrh nového loga a jeho aplikácií vo vybraných prvkoch vizuálneho štýlu.

„Vedenie už dlhšie uvažovalo o novom vizuálnom štýle z viacerých dôvodov. Tým najpodstatnejším je však priviesť na univerzitu akýsi pomyselný nový vietor. Sme síce univerzita s tradíciou, ale je naším cieľom, aby po 65 rokoch úspešného fungovania univerzita zmodernizovala svoju identitu ,“ povedal doc. Ing. Jozef Ristvej, PhD., prorektor pre medzinárodné vzťahy a marketing.

Pre prezentáciu univerzity a jej aktivít je potrebné vytvoriť značku – rozpoznávací prvok, ktorý bude jednotný vo všetkých online kanáloch či tlačených materiáloch. Vizuálny štýl bude používaný na komunikáciu v rámci Slovenskej republiky i v zahraničí. Možnosť posielať svoje návrhy bude do 10. mája 2019 do 12.00 hod. a súťaž sa vyhodnotí najneskôr do 30. mája 2019. O víťazovi bude rozhodovať odborná komisia. Autor víťazného vizuálneho štýlu získa 5 000 €.

Viac informácii je k dispozícií na linku


Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing
Ing. Martina Slavíková

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť