Pozvánka na prednášku „Akú máme budúcnosť“

Pozývame Vás na prednášku „Akú máme budúcnosť“ spojenú s diskusiou, ktorá sa uskutoční aj na UNIZA 14. 11. 2018 v aule Datalan od 14:00 - 16:00. Vstup je voľný a dokonca jeden z Vás môže vyhrať iPAD!

Informácie o prednáške:

Z diskusie sa dozviete:

  • čo považujú úspešní ľudia skutočne za úspech
  • ktoré vlastnosti na tejto ceste považujú za dôležité
  • akú budúcnosť má odvetvie, ktoré reprezentujú (podnikanie, úspech v korporácii, umenie, ekológia, programovanie atď.) 
  • kedy a koľko si treba začať šetriť aby mali dôchodok 1000 eur

Najväčším lákadlom na prednášku sú samotní účastníci diskusie, sú to skutočne úspešní ľudia vo svojej oblasti, ktorí sú ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti, odpovedať na otázky študentom odovzdať svoje rady do života.

K ekonomickým a finančným témam sa vyjadria zástupcovia spoločnosti OVB, MetLive a Allianz SDSS.
Oblasť umenia zastúpi Lukáš Latinák, ktorý pôvodne vyštudoval za sklára a stal sa hercom. DNDr. Radovan Brečka PhD. sa zaoberá výskumom a vývojom informačných technológií, Maťo Homola je mladučký automobilový pretekár, ktorý ako prvý Slovák jazdí vo svetovej sérii FIA WTC. Peter Lím je lídrom Ekotopfilmu, čo bol pôvodne filmový festival a dnes je to platforma, ktorá sa venuje vzdelávaniu a snaží sa o environmentálnu gramotnosť v 50 mestách na Slovensku.

Informácie o spíkroch a video z prvej prednášky je už zverejnené na stránke.

Vyjadrenia spíkrov a fotky z prednášok zverejníme na facebooku.

Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing
Žilinská univerzita v Žiline

Uložiť
Používateľské nastavenia súborov cookie
Používame súbory cookies, aby sme Vám zabezpečili čo najlepší zážitok z návštevy našej webovej stránky. Ak odmietnete používanie súborov cookies, táto webová stránka nemusí fungovať správne.
Prijať všetko
Odmietnuť všetko
Prečítajte si viac
Potrebné
Tieto položky sú potrebné na povolenie základných funkcií webových stránok.
Základné
Prijať
Odmietnuť
Analytics
Nástroje používané na analýzu údajov na meranie efektívnosti webovej lokality a na pochopenie jej fungovania.
Google Analytics
Prijať
Odmietnuť
Marketing
Súbor techník, ktorých cieľom je obchodná stratégia a najmä štúdium trhu.
Google Tag Manager
Prijať
Odmietnuť