Sociálne poradenstvo UNIZA
Čím sa zaoberá sociálne poradenstvo?
- poskytuje základnú poradenskú činnosť študentom a zamestnancom univerzity o možnostiach riešenia nepriaznivých sociálnych situácii,
 - poskytuje podporu a orientáciu v oblasti štipendií,
 - sociálna pomoc pri tehotenstve a pri zvládaní rodičovstva (zosúladenie študijných a rodičovských povinnosti),
 - podpora pri zvládaní sociálnych zmien (strata rodiny, zamestnania, blízkej osoby, rozvod v rodine, náhradná starostlivosť),
 - poskytovanie podpory a poradenstva zameraných na adaptáciu študentov prichádzajúcich zo strednej školy do vysokoškolského prostredia.
 
Čo môžete očakávať od stretnutia v oblasti sociálneho poradenstva?
- stretnutia prebiehajú v dôvernej atmosfére,
 - stretnutia trvajú približne 30 minút (pri niektorých okolnostiach môžu byť o niečo dlhšie alebo kratšie),
 - hlavnou zásadou našej práce je rešpekt k jedinečnosti každého životného príbehu. Rozhovor je zameraný na potreby každého klienta s cieľom získavania istoty, rovnováhy a sebarozvoja.
 
Kto môže využiť služby sociálneho poradenstva?
- všetci študenti Žilinskej univerzity,
 - všetci zamestnanci Žilinskej univerzity.
 
Ako si môžete zarezervovať stretnutie?
- online cez rezervačný formulár / SvF, SjF, FBI / FEIT, FRI, ÚMKD / FPEDAS, VÚVB /
 - telefonicky na čísle sociálneho poradcu podľa príslušnej fakulty,
 - mailom na adresu sociálneho poradcu podľa príslušnej fakulty. Počas pracovných dní odpovieme do 24 hodín,
 - osobne v miestnosti AA015 a AA016 počas stránkových dní.
 
Zodpovedná osoba za obsah aktuálnej podstránky: Bc. Jana Závodská / +421 41 513 5040 / jana.zavodska@uniza.sk



